Public relations
Public relations (uváděné pod zkratkou PR [čteno pí ár])
- toto označení pochází z angličtiny a volně jej lze přeložit jako „vztahy s veřejností“
- jde o techniky a nástroje, pomocí kterých instituce nebo firma buduje a udržuje vztahy se svým okolím a s veřejností, nahlíží její postoje a snaží se je ovlivňovat
- je tradičně realizováno pomocí tradičních nástrojů, jako je tisková zpráva, budování vztahů s médii, tisková konference, prohlášení a jiné komunikační techniky
- jde o dlouhodobou avšak poměrně efektivní strategii, která je schopna ve veřejnosti vyvolat dojem „známosti a důvěrného vztahu“ s komunikovanou společností, jednotlivcem či produktem
- jde o levnější a efektivnější techniku, než je klasická reklama, avšak s delším horizontem úspěšnosti a hůře měřitelnou, která využívá:
- rešerše a audity stávající situace
- identifikace potřeb klienta
- návrh řešení ve formě zpracování strategie a doporučení vhodných nástrojů
- supervize následného řešení a realizace strategie
- realizace vybraných marketingových nástrojů (zahrnuje také koordinaci dalších dodavatelů – grafik, programátor, produkční atd.)
Media relations (neboli vztahy s médii)
Zajistíme pro Vás:
- vytvoření medialistu (tedy seznamu vhodných médií) dle vašich cílových skupin
- přípravu a rozeslání tiskových zpráv
- texty a tiskové materiály na klíč, podle zvoleného tématu
- realizaci tiskových konferencí
- presstripy pro novináře v ČR a zahraničí
- zajištění neformálních setkání s novináři
- monitoring a analýzu mediálních výstupů
- mediatrénink
Krizová komunikace
- poradenství v krizových situacích, vyhodnocení rizika, časového horizontu
- definice hlavních skupin ovlivňujících veřejné mínění a definice komunikačních kanálů, které využívají
- mediatrénink představitelů společnosti
- zpracování krizového manuálu
- zastupování v médiích / role mluvčího
- monitoring a vyhodnocení zpráv
- kvalitativní analýza (rozbor trendů a témat)
On-line komunikace – internetový marketing:
- tvorba webu – od grafického návrhu až po texty
- komunikace na sociálních sítích – návrh profilu, aktualizace, kampaně
- definice témat pro komunikaci na on-line komunikačních kanálech
- obsahové audity webů
- tvorba e-letterů (elektronické zpravodaje)
- supervize rekonstrukce webových stránek
- návrhy redesignu web prezentací
- internetové kampaně
- SEO optimalizace webů
Služby, které pro Vás zajistíme:
- media relations / komunikace s médii
- tiskové zprávy
- tiskové konference, press tripy (vyvezeme novináře do míst, která jsou pro Vaši komunikaci důležitá – výrobní haly, zasedání správní rady či akcionářů, firemní akce apod.)
- workshopy
- firemní periodika (zpravodaje, časopisy, profily apod.)
- monitoringy médií, analýzy a rešerše
- PR kampaně i nákup inzerce/ mediálního prostoru
- školení komunikace, prezentace, vystupování na kameru, rétorická cvičení (tiskový mluvčí, management)
- moderování akcí
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
ImaginePR, s.r.o. - Mgr. Martina Kurfirstová